недеља, 9. јануар 2022.

Ванредном провидуру Марину Донау (2. V 1746.)


 

 

 

 

 

 

Ванредном провидуру Марину Донау 

2. V 1746. 

Пресвијетли и преузвишени мој господине, госпoдинe мили, 

Шиљемо Ви књигу коју ми је посла преузвишени ђенера у конат баштинах што се ћерају с Махинама. Ја сам писа проклетство и Махинама и Паштровићима да не иду на баштину, да се не кољу но судом да виде чија буде да је ужива. А исти Марко Лукшин Бечић неправедно писа господину ђенералу, пак он тако мени да пише и да слуша лаже паштровске. Посад, господине, остављам те после и виђање свачије, а гледаћу моје црковне; кад ја досад нијесам угодио службом, не могу посад. И молимо те да ми пошљете опет ту књигу.

 И молимо Господина Бога за Ваше пресвијетло господство и жудимо Ви свакога добра и поштења. 

1746, маија 2. 

Бискуп Сава скандаријски и приморски на службу

Оригинал, писан руком владике Саве. ИАК, фонд УПІ 66 (1745-1746).














Нема коментара:

Постави коментар