понедељак, 10. јануар 2022.

Ванредном провидуру Марку Кверинију (12. IV 1741.)

 

 

 

 

 Ванредном провидуру Марку Кверинију 

12. IV 1741. 

Пресвијетли и преузвишени мој господине, господине прегрљени, 

Ми нижеименовани јесмо примили от Вашега пресвијетлога господства двије књиге поради главарах от Црне Горе поради да дођу и таице доведу. И смо их... учили што смо јаци били и њима у пуно путах писали да Ви се дођу поклонит и да таице доведу. И тако смо разумљели да су опслужили и да покорили с поклоњењем Вашему пресвијетлому и преузвишеному господству. Ми се радујемо, и нама се срце смирило и радости испунило, и и ми жудимо да Ви се поклонимо како мому принципу не могу. Фата ме огањ, но ми прости, мој преузвишени господине. А ми смо готови вазда на службу Ваше преведрости.

И клањамо Ви се и жудимо Ви свакога добра и поштења. 

Априла, 12. 

Бискуп Сава скандаријски и приморски на службу 

Оригинал, писан руком владике Саве. ИАК, фонд УП 61 (1741—1742).









Нема коментара:

Постави коментар