четвртак, 30. децембар 2021.

Кнезовима, старешинама и збору грбаљском (28. VIII 1768.)

 

 

 


Кнезовима, старешинама и збору грбаљском 

28. VIII 1768. 

Свијетлим и благородним господарем, кнезовом и старјешинам и свему поштеному збору грбаљскому пришиљемо умиљено поздрав и благословеније. По сих весто ви буди: ето видите које се зло и мутња уч[и]ни. Не знам како ни што. Нисам у то крив, тако ми тога свијета! Но, ето, знате како сам погинуо и разурен, а све поради преведрога принципа. А знате да сам га вазда в[ј]ерно служио, ево 50 годинах. Нека Бог зна и ви знате свикoлици. А сад ја у Бож[ј]е руке и ваше, и ја и моја старост. Тако ви љубови и х[љ]еба што смо заједно јели и пили немо[ј]те моју старост за поругу оставит. 

И жудимо Ви от Бога свако добро. И мир Христов са вами! 

1768, августа 28. 

Невољни старац владика Сава на службу 

Адреса: Свијетлим и благородним господаром кнезовом и старјешинам, и свему поштеному збори грбаљскому 

Оригинал, писан руком владике Саве. Недостаје сам почетак писма јер је горњи део хартије поцепан. ЗЈТ 8711-XXIV/a-23

 

 







Нема коментара:

Постави коментар