четвртак, 30. децембар 2021.

Ванредном провидуру Гаетану Молину (24. VI 1772.)

 

 

Ванредном провидуру Гаетану Молину

 

24. VI 1772.

 

Пресвијетли господине, господине мој мили, 

Како сам Ви пуно путах писа и тежа за ону кућу црковну што ми је у Будву која служи преведрога принципа имају пет година, како стоји бешкот у њу, а црква не види нити што има. Зато молим за ону љубав, и со и х[љ]еб што смо вазда имали и заједно јели обрни се на мене. А знам да мож[е] пресвијетли преузвишени господин страорденарије који свакому суд прави чини. Ја му се клањам како мому принципу и молим га и кумим Богом и светијем Марком нека и цркви правду учини, нека ми да за офит круха али што његова власт заповиједа, али ме ћерајте, али мрзите, али што Ви драго чините. Ја сам вазда био принципов вјерни слуга и бићу до моје самрти, а зна Бог и људи и немојте ме заборавит, тако ти светога Марка и тако ти помога у свашто. 

И Бог те веселио и подржа у здрављу пуно годинах! 

1772, ијуња 24. 

Владика Сава на службу 

Оригинал, писан руком владике Саве. ИАК фонд УП 132 (1771-1773).







Нема коментара:

Постави коментар