четвртак, 30. децембар 2021.

Попу Косту (25. I 1768.)

 

 

 


Попу Косту 

25. I 1768. 

Да веси, господине попе Косто, ја сам писa ђeнералу и посла копију от књиге коју сам с великом муком добавио за знат је ли то они чојак којега зваху великијем именом. И тако ми Бог даде сад избављеније. Ето копија у Теодосија. Ја сам му писа да ти је препише али да ти је да, пак је ти препиши. Ко се разумије и тко може разумљет, то је страшна књига. А знам који то тројица учинише цара. Ма их нека. Биће што Бог да. Један се уфатио. А за те како Бог да. И поздрављам мога милога и узданога пријатеља господина мајора и да смо му препоручени, моја старост. И да сте здраво! 

[Ј]ануарија 25.

Владика Сава рукоју 

Адреса: Господину попу Косту, скоро 

Оригинал, писан руком владике Саве зJт 8711/a-14







Нема коментара:

Постави коментар